Z učenci prvih in drugih razredov smo spoznavali geometrijska telesa: kocko, kvader, kroglo, valj, stožec in piramido. V predmetih, ki nas obkrožajo, smo prepoznavali osnovne geometrijske oblike. Pokukali smo tudi v zbiralno škatlo z odpadno embalažo. Z zavezanimi očmi smo iz nje jemali posamezne škatle in s tipanjem ugotavljali, kakšne oblike je. Odločili smo se, da bomo odpadno embalažo uporabili kot gradnike. Vsak učenec je dal svoj predlog, kaj bo iz nje sestavil. Ustvarjanje se je pričelo. Nastajale so hiše, vlakci, traktorji, garaže, živali in še marsikaj.
Na spletu smo raziskali, kaj ta beseda pomeni. Ugotovili smo, da beseda heliport ali helidrom pomeni pristajališče za helikopterje.
Po končanem oblikovanju smo se ponovno vrnili k odpadni embalaži. Razvrstili smo jo po obliki in ugotavljali, katera je okrogla in katera oglata.
Vsak učenec je pred poskusom postavil svojo hipotezo. Bili smo presenečeni nad tem, da je bila dolžina poti veliko daljša, kot smo pričakovali. Učilnica bi bila skoraj prekratka, kaj šele miza. Poskus s kotaljenjem smo naredili še enkrat. Želeli smo, da bi bila sedaj razdalja krajša. Učenci so bili enotni, da je potrebno znižati klanec. To so tudi storili. Tokrat je bilo predvidevanje točno. Iskali smo še druge načine za upočasnitev kotaljenja, jih preizkušali in svoje ugotovitve povezovali z življenjskimi situacijami.
Veseli smo bili, da smo iz odpadne embalaže ustvarili nekaj novega ter da smo s pomočjo poskusov prišli do novih spoznanj. Pri tem smo vsi sodelovali in se medsebojno spoznavali.
Minca Gale
januar 2018